Aug 16, 2010

Siang Puasa Malam Pun Kena Puasa

Dari awal puasa tu hari, Darling Hubby tak abis lagik ngan graveyard shift dia. Balik sahur time jer. Time berbuka dah la manjang asing2. Nak mengeluh boring raser berdoses lak.. ye la dia kan kuar carik bini rezeki. Tak baik berburuk sangka kan.

Ate dah memalam asik tido kelon anak jer, semalam dia balik kengkunun awal sket lah. Nak berbuka sebelum subuh (hehehe!). Tapi kul 4 anaks dah bangun mintak susu.. pastu asal bonda nak selinap gi bilik jer, anak panggei. Camne tuh? Bila bonda menyelit sebelah ayahnda jer.. tetiba lak, Aidid leh ada kat tengah2.. leh gitu? ahahahaha.. tensen  mak nyah!

Dah lepas masak, bawak makan sahur, kot2 lepas tu leh la Aidid ni tido... tapi haraammm! Dimana akhirnya bonda dan ayahnda dapat meloloskan diri masuk bilik... tapi blom pepe pon.. intro pon tak lagik... tetiba "Allahuakbar Allahuakbar"... azan dah kat surau. Lagu camno tuh?.. Seb baik tak tersasul. Tak pepasal jer kena bayo denda. Camno leh terbabas tgk jam nih.. chaiisss!

No comments:

Post a Comment

Nak joen gak: