Nov 12, 2010

Kadang2 aku...

Kadang2 aku sedar.. pertama kali aku kesal dgn keputusan aku
Tapi tu kan Allah yang atur...
Kenapa nak menyesal.. berserah je lah!


Kadang2 aku marah... rasa cam nak langgar orang je dengan kereta
Rasa cam nak hempuk je orang dengan kerusi
Rasa cam nak nak hentak kepala sendiri kat dinding
Tapi buat apa??? Nanti orang kata aku lak gila..

Kadang2 aku benci.. tanak tengok muka2 yang aku benci
Rasa cam nak lari jauh2
Nak wat plastik sejeri tukar jadi muka orang lain
Tapi ape aku dapat... benci tu mamah hati aku sendiri gak


Kadang2 aku rasa cemburu..
Derang gembira jer.. tapi aku???
Derang macam takde mende je.. tapi aku??
Derang macam tak peduli je.. tapi aku??
Ah... tapi hakikat sebetulnya aku derang dan dia same je..
Ada marah ada suka..


Kadang2 aku rasa.. nak balik ke zaman kanak-kanak
Berlari dan tersungkur.. dan berlari lagi
Sekurang-kurangnya luka kat kaki lagi cepat baik dari luka kat hati

Tapi sebanyak mana pun kadang2 yang datang tu...
Yang pastinya.. SELALU aku buat derk aje
Persetan kan tu semua..
Sedar tak sedar, marah ke, benci ke, cemburu ker dan apa je pun yang kadang2 aku rasa
Keliang lahad gak aku akhirnya..
so buat pe nak pening2 kepala!

No comments:

Post a Comment

Nak joen gak: