Dec 15, 2010

Belated pic uploaded from Ainis Wedding

Ate gambo ni hambik dua minggu sudah. Tapi siyes ahkak terlupa nak hapdet dik! Dah tuan punya diri ingatkan baru ahkak teringat!



Ahkak tompang gembira ok! I noe i noe... uols memang tgh gembira. Pasni leh main dokong2.


Sape kate u tak gojes... Iye you gojes ok!


Cam biasa.. anak bujang ahkak mmg himpit yang anak dara je.

Ko tgk muka anak bujang ahkak yang layu habis tu, mengantuk!!!. Tapi suwoh salam ngan pengantin, gi carik tangan yang bujang jugak. Kan aku dah kata dah. dia mmg memilih ok!

Yes i told u, u memang gojes. Tak caya tanya isa.

Dengan pengantin lagik!


Eh ahkak and anak dara ahkak pun nak tompang gojes2 jugek.. buleh??? (Silalah muntah darah).. sumpah pelik muka aku with that tudung.


No comments:

Post a Comment

Nak joen gak: