Mar 2, 2011

Bukan Pramugara Terlampau


Tapi sekadar statement yang layak dapat penampau!

haritu....

Aku: Adoi awat tetiba bley ada 3 saman ni? Nak kena bayo ke? Notis pun tak penah dapat pun. RM450 tuh.. mano nak cekau duit?

Dia: Alah baru RM450 jer, owang len RM4500 bayu laju jer, bayo je lah.

Aku: Palo tengkurak kau!

Layak kan kena penampau?




1 comment:

  1. wei check lah dulu betul ker saman ko.....450 banyak tue wei dpt 2 bulan bayaran anak pengasuh aku tue.....

    ReplyDelete

Nak joen gak: