Mar 8, 2011

Bukan KL yang Menjerit


tapi pepagi lagik AKU yang menjerit, sejurus sebijik bas Seranas sekali lagik menghimpit kereta aku dengan kurang ajarnya. Ko ni ah Seranas selalu je bikin ahkak panas... Dah 2 kali dlm ini bulan kau kena seranah dengan ahkak.. haisshh!

Dah ler Seranas & Seranah tu dah naik sinonim dah munyiknya. Nak kena tuko nama gamaknya company ni. Ce sesopan sket bawak bas tu.Karang kang dah ada yang terhimpit wal terseret.. baru kau nak menyosal. Masa tu Kassim Selamat pun dah tak hirau kat kau dah!... ehhh.. ape kaitan???





No comments:

Post a Comment

Nak joen gak: