Sep 4, 2012

Kisah si Bang Ang 1


Kenapa nak tukar bendera?

Bendera sekarang macam bendera US 

Oh yeah! Ok. kalu 'macam" pon kenapa mesti tukar

Sbb kerajaan zalim.. 

hmm.. ape kena mengena dengan bendera? Tak suka kerajaan tak perlulah sampai nak tukar bendera.  Tak boleh lah macam tu.

Alah, ciptaan manusia je bila2 boleh tukar. Yang tak boleh ciptaan Allah jer.

Erkk?? sebab dah bebila boleh tukar, so kena tukar lah????


*Kisah ini rekaan semata-mata, takde kena mengena dengan yang masih bernyawa or yang dah sampai dibawah sana.



 

No comments:

Post a Comment

Nak joen gak: